Seguitate a tecnulugia di "conservazione di frutti è ligumi + micro-respirazione" di RODBOL applicata à a macchina di imballaggio à gas di frutti è ligumi di quinta generazione. Attraversu a tecnulugia di "micro-respirazione", l'ambiente di gas in l'imballu pò esse cambiatu è autoregulatu. A velocità di respirazione, u cunsumu aerobicu è a respirazione anaerobica sò assai ridutti, allargendu efficacemente a durata di conservazione di frutti è ligumi in un ambiente refrigeratu. Rallentendu a velocità di respirazione di l'ingredienti alimentari, sò messi à "dorme" pur mantenendu u so valore nutrizionale per più tempu. Dapoi a so entrata in u mercatu in u 2017, a "Conservazione di Frutti è Ligumi + Micro-respirazione" di RODBOL hà mantinutu una crescita cuntinua in u segmentu di u mercatu di fascia alta, cù una quota di mercatu di più di u 40%. Questu hè un pruduttu ben accoltu è pruvatu in u mercatu.


Un bon pruduttu nasce per risponde à i bisogni di l'utilizatori.
Sicondu i rapporti, u pruduttu principale di "Fruit and Vegetable Preservation + Micro Breathing" - l'imballaggio di gas per frutti è ligumi di quinta generazione hè u risultatu di a piattaforma d'innuvazione aperta di RODBOL chì aderisce à u cuncettu di "design centratu nantu à l'utente".
Attraversu a segmentazione tecnica è a dumanda glubale di suluzioni, a piattaforma hà pruduttu risultati rivoluzionarii in diversi campi. Attraversu una vasta ricerca di mercatu, RODBOL hà trovu chì circa l'80% di l'utilizatori sò insatisfatti di i metudi esistenti per mantene a freschezza di frutti è ligumi. A causa di a corta durata di conservazione di a conservazione tradiziunale in sacchetti à fretu, a conservazione per solu dui ghjorni causerà una seria di prublemi cum'è a perdita d'acqua, a perdita di valore nutrizionale, u cambiamentu di gustu, a perdita di pesu, l'alta perdita, u declinu di a qualità è un cuntrollu inadeguatu di l'igiene. Parechji utilizatori anu bisognu di cunservà frutti è ligumi per più di una settimana, ciò chì ovviamente ùn pò esse suddisfattu da i metudi tradiziunali di conservazione. Inoltre, l'ingredienti di alta gamma cum'è l'alloru, a fragola, a ciliegia, u mirtillu, u matsutake, l'asparagu è u cavulu viola acquistati da l'utilizatori ùn ponu esse venduti rapidamente è perdenu rapidamente a so freschezza. Chiaramente, l'utilizatori volenu migliori suluzioni tecnologiche di conservazione.


Una bona marca genera un bon pruduttu. Per risponde à i bisogni di l'utilizatori, l'analisi innovativa di RODBOL hà determinatu chì a freschezza pò esse ottenuta cuntrullendu u rapportu di gas. L'idea ùn hè stata inizialmente aduttata da l'industria.
RODBOL hà decompostu a tecnulugia di cunservazione di frutti è ligumi da a perspettiva di i principii scientifichi, è hà trovu almenu 10 metudi per ottene l'aghjustamentu di u rapportu di gas. Tuttavia, per via di a natura è di i vincoli di costu di i prudutti di frutti è ligumi, almenu u 70% di e tecnulugie ùn ponu esse applicate à a cunservazione di frutti è ligumi. Dopu discussioni è cunsultazioni cù risorse è esperti in varie industrie, RODBOL hà bluccatu a direzzione tecnica.
Cunsiderendu i bisogni di frutti è ligumi in termini di nutrizione, culore, gustu è durata di conservazione, RODBOL hà raccoltu più di 50 suluzioni in u prucessu di prumove suluzioni di imballaggio di gas à u publicu. Dopu più di dui mesi di screening è paragone di risorse è piani, u megliu pianu hè statu finalmente determinatu. Hè statu poi applicatu à a macchina di imballaggio di gas di quinta generazione di RODBOL per frutti è ligumi, purtendu a tecnulugia di mantenimentu di a freschezza "micro-respirazione" à l'utilizatori mundiali è allargendu significativamente a durata di conservazione di frutti è ligumi.



Attualmente, RODBOL hà ottenutu 112 diritti di pruprietà intellettuale, cumpresi 66 certificazioni di marca, 35 certificazioni di brevetti, 6 diritti d'autore è 7 qualificazioni.
In u futuru, RODBOL cuntinuerà à fucalizza nantu à a tecnulugia di i prudutti è à cultivà prufundamente u mercatu di a cunservazione di l'alimentu.
Data di publicazione: 05 di settembre di u 2023